Klachtenprocedure
Wij vinden een goede dienstverlening aan onze klanten erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Het kan zijn dat u een klacht hebt over de diensten of producten van Zandcompleet. Dat vinden wij uiteraard vervelend en willen dat graag samen met u oplossen. Het leveren van kwaliteit en service behoort tot onze kernwaarden. Wij zullen er daarom alles aan doen om uw klacht tot tevredenheid te behandelen en onze dienstverlening in het vervolg te verbeteren.
Afhandeling van een klacht
Zandcompleet behandeld een klacht zorgvuldig. Nadat wij uw klacht hebben mogen ontvangen krijgt u dit per email bevestigd (binnen 3 werkdagen). Vervolgens zullen wij samen met u tot een oplossing proberen te komen. Klachten ontvangen wij per voorkeur per e-mail op klantendienst@zandcompleet.be.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Zandcompleet is lid van UNIZO
Zandcompleet heeft het Reglement van het UNIZO e-commerce label onderschreven. Dit reglement is beschikbaar op www.unizo.be/e-commerce waar u ook terecht kan om klachten of geschillen buitengerechtelijk te regelen via de klachtenprocedure van UNIZO.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze website.